Alla inlägg under april 2009

Av Sara - 22 april 2009 21:53

Tunnelbanan, Stockholm

En man och en kvinna ~30 sitter och pratar jobb.
Kvinnan: Tänk vad lugnt och skönt jag har det på nya jobbet! Det är en sån skillnad från hur jag haft det innan.
Mannen: Jaså, hur menar du då?
Kvinnan: Jag menar, nu slipper jag tunga lyft och folk som dör eller barn som jag måste rädda ur simbassängen när de håller på att drunkna.
Mannen: Oj då, det var värst…
Kvinnan: Det värsta som kan hända på kontoret är väl att… (Hon funderar en stund) …att det kommer ett brev.

Cred: Max

Av Sara - 22 april 2009 19:51

Tunnelbanan mot Hjulsta

Det är sen kväll och två aningen berusade killar ~26, sitter och snackar.
Kille 1: Var beredd på att det är lite rörigt hemma hos mig, jag håller på att renovera en oljetank och det påverkar hela min lägenhet.
Kille 2: Men jag har varit singel i två år, fatta hur det ser ut hos mig då!?
Kille 1: Jag har varit singel hela livet. Jag har ingen uppfattning om hur det är annars.

Cred: Linda & Vicky

Av Sara - 22 april 2009 19:18

Café, Mora

Mamma ~ 35 står vid bröddisken med sin dotter ~10.
Mamman: Ska vi inte ta och köpa en semla till dig?
Dottern: Nej, man blir tjock av semlor!
Mamman: Inte om man ser ut som du.
Dottern: Jo i MIN värld blir man det!
Tystnad
Dottern: Jag lever i min värld…


Cred: Per

Av Sara - 16 april 2009 22:11

Coop Servus, Västerås

En kvinnlig pensionär ~65-70 kommer fram till en av kassorna med en blomma i handen.
Kassörskan: Nä men, den blomman var inte vacker, ta en ny i stället som ser bättre ut.
Pensionären: Det gör inget. Den är inte till mig utan till en annan person.
Allmänt skratt hörs från kön bakom pensionären.


Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards