Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Bara kände för

Av Sara - 31 mars 2009 19:17

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

  • Lovar du att vara ärlig? Ja 
  • Du heter: Sara 
  • Smeknamn: Är väl typ pappa som kallar mig Bettan
  • Låt som när du är ledsen sörjer till: vet inte om det är en viss låt men jag säger väl In The End med Linkin Park  
  • Beroende av: Mobilen 
  • Vad tror folk om dig: Trevlig 
  • Stämmer det: Ibland iaf 
  • Vad får du oftast komplimanger för: Ögonen 
  • Vad säger du för att imponera på någon: öh..jag går natur? ne int vet jag :P
  • Hur imponerar man på dig: Bra fråga.. Man överträffar mina förväntningar antagligen.
  • Brukar du skratta för dig själv: Om jag tänker på nåt kul så 
  • Vad står det i ditt senast inkomna SMS: tänker jag inte skriva det är långt och privat!
  • Var bor du: hemma 
  • Trivs du där: nja 
  • Äger du några converse: kopior :P 
  • Sprit, cider, vin eller öl:  beror på vad för sprit annars cider 
  • Brukar du bli för full: nej 
  • Är du allergisk mot något: grädde 
  • Hur svarar du i mobilen: ja det är sara eller hallå 
  • Antal timmar sömn inatt: inte timmar, minuter 
  • Brukar du komma i tid: ja det tycker jag 
  • När mår du bra: *fnys* 
  • När blev du fotad senast: har starka misstankar om att sofia tog ett kort i fredags 
  • Hur känner du dig nu: ähm, ja du den kan du allt få klura på 
  • Vanligaste färg på dina kläder: svart 
  • Vad tycker du om fötter: inte alls
  • Vad saknar du: två personer 
  • Hade du en bra kväll igår: kan jag inte påstå 
  • Favorit dryck på morgonen: juice  
  • Rakar du benen: ja 
  • När brukar du oftast gå och lägga dig: runt midnatt 
  • Är du blyg: för mycket 
  • Sysslar du med någon idrott: inte nu längre 
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: svårt att säga 
  • Har du spytt offentligt: inte offentligt skulle jag vilja kalla det 
  • Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: försöka få svar på en hel del 
  • Är du nöjd med ditt liv: kunde ha varit bättre 
  • Är du bortskämd: av farmor och farfar absolut  
  • Vad gör du i morgon: skriver nationella i svenska b i 5 timmar 
  • Vilken kändis tycker du är en bra förebild: tycker inte kändisar är bra förebilder 
  • Vad längtar du till: förhoppningsvis torsdag..eller jag vet inte..säger lovet för säkerhets skull 
  • Har du bra vänner och äkta vänskap: ja de flesta så faktiskt  
  • Vad använder du för schampo: det som finns i hyllan 
  • Hur gammal är du: 18 
  • Tycker du om någon just nu: ja 
  • Gröna eller röda äpplen: gröna 
  • Gillar du golf: nee 
  • Vilken tid gick du upp idag: gick upp och gick upp..har sovit till och från
  • Har du sovit i din egen säng inatt: ja 
  • Har du strumpor på dig nu: ja 
  • Är det okej att gråta: att andra gör det, visst no problem, men fan heller att jag gör det 
  • När grät du senast: … 
  • Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta, köpa ny mobil & dator köpa värsta grymma balklänningen och spara lite 
  • Bär du glasögon eller linser: noep som tur är 
  • Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ne 
  • Har du piercing: i öronsnibbarna bara
  • Vill du gifta dig: i framtiden  
  • Vill du ha barn: i framtiden 
  • Solar du ofta: nee 
  • Är du bra på att laga mat: går att äta men är ingen mästerkock 
  • Är du flygrädd: neje 
  • Hur vig är du: inte så värst 
  • Är du musikalisk: njea 
  • Vad dricker du helst när du är törstig: saft 
  • Vilken är din favoritglass: sorbet  
  • Tror du på ett liv efter döden? Jag vill tro det 
  • Tycker du om sushi? nje 
  • Vad äter du helst när du ser på film: cheeseballs  
  • Har du tandläkarskräck nej men det är inget man längtar till  
  • Är du morgon- eller kvällsmänniska: nattuggla 
  • Vilken ögonfärg har du: blå (se komplimanger) 
  • Har du någon gång gråtit dig till sömns: kanske 
  • Biter du på naglarna: om jag är nervös 
  • Röker du: nej 
  • Hur ofta tränar/motionerar du: för sällan
  • Senaste låt du hörde: Evanescence & Linkin Park-Wake Me Up Me Up Inside   
 
 
Emma

Emma

31 mars 2009 21:31

Jag tog den av dig och gör den nu ;)
Lycka till på nationella b btw ;)

http://godisflickan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 22 september 2009 22:13


   Jag såg denna tävling och blev överlycklig att man kan vinna två glas ur min favoritserie ...

Av Sara - 16 september 2009 23:06

Hostel No. 8, London En något överförfriskad kille och en tjej ~25 står och pratar. De verkar ha träffat varandra genom att båda vara gäster på vandrarhemmet.Kille 1: So where are you from?Tjej 1: I'm from Sweden.Killen granskar tjejen en stund.Kil...

Av Sara - 28 augusti 2009 23:30

Buss Ljusdal - Hudiksvall En kille ~20 går fram till busschauffören.Killen: Ursäkta, hinner jag gå ut och pinka på nästa hållplats?Busschauffören: Nej! Det här är ingen jävla pissbuss!Killen (skriker väldigt irriterat): Nä, det är en jävla skitbuss! ...

Av Sara - 19 augusti 2009 23:31

Bänk, Helsingör Två tjejer ~17, sitter och diskuterar skolan.Tjej 1: Men vadå? Fick du hem en sån lapp från CSN?Tjej 2: Nej, jag fick aldrig det!Tjej 1 (upprört): Neej, inte jag heller! Och jag hade ändå… typ… ja, mer än 100% frånvaro.T...

Av Sara - 19 augusti 2009 22:16

Det visste ni inte om Dunderhonung ;)   http://sv.wikipedia.org/wiki/Dunderhonung ...

Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards