Alla inlägg den 1 november 2008

Av Sara - 1 november 2008 13:09

Det blev en MASSA flum igår kväll. Jag vann förresten en pris för min utstyrsel, det ni!  XD


Idag gick jag till Tezz för att göra lite nytta och ta tag i vårt projektarbete, men man kan ju kombinera nytt och onytta, så jag tog med lite kladdkaka som jag hade bakat. Det gick ju lite som det gick med våra planer...

Så när modomatchen började var det dags för mig att dra mig hemåt för att göra mig i ordning för middagen ikväll. Vi var nämligen bortbjudna på alla helgons middag hos Arnkvist.

vi såg på Hulken 2 och sen var det någon sock fick för sig att vi skulle sjunga singstar...Ja, jag blev tvungen att sjunga, och för att aldrig ha spelat förrut spöade jag skiten ur dem XD det kopenserades även upp av en viss falsettsång. Jäklar vad vi skrattade, inte ens han kunde låta bli att skratta XD Så.. efter några oavgjorde matcher blev vi less och satte igång guitarr heroe istället.

Tror inte soluppgången var långt borta när jag väl kom hem och somade.

Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards