Alla inlägg den 7 november 2008

Av Sara - 7 november 2008 18:07

Dessi har tjatat på mig hela dagen att jag ska följa med på krogen. Sista bussen in går 20:05, så jag ska vara hos Vera tills det börjar. Det blir till att betala 100kr i inträde för någon timme, jag är nämligen bortbjuden imorgon så då måste man vara uppe i tid + att man inte har något körkort så då måste man bli skjusad, fan vad det suger. Men jag gör det för hennes skull så jag hoppas hon uppskattar givmildheten.

Av Sara - 7 november 2008 18:04

Idag var en stor dag, ja, inte så stor för mig kanske. Idag är ett rum bokat i Arken, ett rum där ett livsviktigt avtal ska slutas. Ja, det är äntligen sant, jag ska på bröllop! Har varit på ett flertal bagravningar, nåt dop och varit jobbat på en bröllopsfest, jag har till och med stått utanför Nätrakyrkan och kastat ris på ett nygift par. Men aldrig har man fått vara med om själva vigseln. Så idag fick jag, som plåster på såren, gå så långt att jag fick skriva under som vitte! :D Ja, jag blev faktiskt tillfrågad, jag slängde mig inte bara över pennan.

På ett bröllop måste man även komma med en present, men vad?...Det blev några svängar upp och ner på stan innan vi till slut hittade något passande.

Lite roligt vigselförrätare var det också, men det var fint :)

Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards