Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Sara - 15 oktober 2008 19:44

Ursch vad jag inte giller upplägget på denna bloggsida...ska hitta en ny tror jag. Det är andra gången jag trycker på fel knapp så allt jag skrivit försvinner! FRUSTRERANDE säger jag bara!


Jag borde bli bättre på att blogga, men tid är något jag har ytterst begränsat av. Men om  jag finner en roligare blogg kanske jag får motivation igen.

Har tagit en paus från religionläxan, ska skriva om judarna tills i morgon.

Kan någon förklara för mig varför religion är obligatoriskt? eller, nej, förresten gör inte det. Kommer bara med standard svaret: men det är ju jätteviktigt för att förstå andra människor med andra kulturer, när man är uta och reser så väl som när man går på stan. Men snälla! Är det någon bryr sig om vad jag har får religion eller avd jag tycker eller? Skulle inte tro det, och nej det är inte därför jag är emot religionskunskap, folk får tro vad de vill så länge det inte skadar. Jag tycker bara att det finns vettigare saker att lära sig och lägga ner tid på. Vill jag åka någonstans och absolut MÅSTE veta religionen där tar jag till ett snabbt och välbeprövat knep....det kallas googla!


Idag gick Dessi omkring på skolan med bandage runt huvudet, hon har en psykologiläxa som går ut på att vara handikappad för en dag, såg lite farligt kul ut.


Hade biologiprov idag, ursch säger jag bara...huvudvärk + trötthet = ingen bra kombination.


Måste boka en ny körtid snart, men jag vill helst ha lov och sova.

Det är verkligen inte en bra period för mig nu. Bara idag har jag vid ett flertal tillfällen haft stor lust att släppa ut mig ilska, men jag är väl för behärskad för att ta säga till folk vad jag egentligen tycker och känner. Men man blir bra irritead när man är sjuk och inte får sova tillräckligt. Så när folk inte ser att det verkligen inte är rätta tillfälle att jävlas med mig, får de skylla sig själv om jag ger dem en iskall blick. För just nu är det speciellt två saker/beteenden som jag blir allt mer förbannad på, de personerna ligger hela tiden och väger på kanten.

Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards