Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Sara - 29 oktober 2008 14:19

Hade min första dubbelkörletion idag, det var skojj att få köra lite längre och på nya vägar. Skitvägar dock, visste inte att det fanns så dåliga skogsvägar, körde mot Överön om ni undrar.


Sen gjorde jag lite teori på körskolan innan Sarah kom, vi gick ner på stan för att möta upp Sofia.

Skit vilken tur på stan det blev! De två tillsamman är så lågt ifrån mig som man kan komma! Sarah ville in på Singer, och gissa vad hon höll på att få mig att göra...Hade inte det varit för kunden som ville ha hjälp hade jag haft en percing just nu...Jag har aldig var så snabb ut ut en smyckesaffär förrut. Det värsta var ju att det fanns fler percingställen som vi passerade. Det skulle inte förvåna mig om någon fundare på va fan vi höll på med, för de praktiskt taget släpade mig. Detta var inte det enda heller som hände denna dag, men vi få se längre fram hur det blir med den saken.

Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards