Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Sara - 17 oktober 2008 17:48

Jag dog lite inombord idag, på samhällskunskapen bestämde läraren att vi ska ha prov på fredag. Det är samma dag som jag har rättkunskapsprov, letionen efter närmare bestämt! Jag har nu tre prov nästa vecka + ett bokseminarium på måndag, måste bara läsa ut den jäkla boken först. Hur ska jag hinna med allt? Känner att jag måste plugga nu men jag måste sova för mina ögon går snart i kors!


Efter skolan gick jag och bokade en körtid för nästa vecka, nu är det bortgjort iaf :) även om jag känner att jag egentligen inte har tid med annat än plugg nästa vecka.
Sedan gick jag och Josse på stan, vi var på hemligt uppdrag! XD dock blev vi lite chockade när vi skulle göra den andra uppgiften, men det var riktigt kul i alla fall :D

Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards