Alla inlägg den 12 december 2008

Av Sara - 12 december 2008 18:51

Tog bilen till skolan idag :D Det var halt, spårigt och det var snöblandatregn men jag körde E4 så det gick bra :P Hittade till och med en parkeringsplats på gratisparkeringen :D Sen gick jag till Aulan och kollade på Lucia, gillar "deck the halls" riktig jul det :) sen så hade de en ny version av "staffan stalledräng" där han spelade på hästan och knarkade XD den vad riktigt kul :P Därefter serverades det fika i matsalen bestående av kaffe, lussekatt och pepparkaka. Tog vårt fika och gick en våning upp för att ha bra överblick på Jujutsu uppvisningen i ljushallen. Så hängde vi lite vid skåpen innan lektionen började, vi hade samhälls, såg på en film om typ...det var typ om en konspirationsteori om ekonomin. Var ganska trött så jag händde inte riktigt med i svängarna. Sen åkte jag och Therése hem till henne och jobbade lite. Åkte även till affären för att göra upp en budget inför julmiddagen vi ska anordna. När jag väl var på väg hem var väglaget ännu sämre, så i en korsning såg jag en bil som alldeles precis hade kört ner i diket i den branta kurvan. De hade som tu var klarat sig och var på väg ut ut bilen. Jag vet att man är skyldig att göra vad man kan i en olycka, men under den sekund som jag hade på mig att ta ett beslut resonerade jag som att vad kan jag som tog körkortet i förrgår göra? Lite farligt att stanna i en korsning också. Så efter en snabb kolla bedömde jag situvationen som icke allvarlig och koncentrerade mig på att hålla bilen jag körde på vägen. Så nu har man fått haft en egen halkkörning också ;) lite små kul är det faktiskt att sladda lite (A) ;P

Av Sara - 12 december 2008 17:52

Tänkte att jag tar med denna bara för platsens skull ;)


Curling EM, Örnsköldsvik

Några killar ~8 som tillhör en skolklass sitter och pillar med sina telefoner.
Kille 1: Karl XII, hur orkar du ha honom som bakgrund?
Kille 2: Ja, hur orkar du?
Kille 3: Det är inte Karl XII, det är ju Hitler. Ser ni inte det?
Kille 1 och 2: Jaahaa…


Cred: Lisa

Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards