Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Min mentala ålder

Av Sara - 1 december 2008 17:56

RÄKNA UT DIN MENTALA ÅLDER.

[x] Du vet hur man kokar kaffe
[x] Du använder dig av en kalender
[ ] Du äger mer än ett kreditkort
[x] Du vet hur man byter olja i bilen
[ ] Du tvättar dina egna kläder
[ ] Du röstar
[x] Du kan laga mat själv
[ ] Du tycker att politik är intressant
totalt: 4


[x] Du kommer till skolan i tid varje dag
[x] Du har alltid en penna på dig
[ ] Du har aldrig fått kvarsittning
[ ] Du har glömt din egen födelsedag minst en gång
[x] Du gillar att gå ut och gå själv
[ ] Du har tittat på pratshower
[x] Du dricker kaffe minst en gång i veckan
totalt: 4


[x] Du vet hur man diskar
[x] Du kan räkna till 10 på något annat språk
[x] När du säger att du ska göra något så gör du det
[x] Du kan klippa gräset
[x] Du kan få vuxna att skratta utan att skämma ut dig
[x] Du kommer ihåg att vattna blommorna
[x] Du pluggar när du måste
[x] Du slöar inte i skolan/på jobbet
[x] Du kommer ihåg att mata dina husdjur.
totalt: 9


[x] Du kan stava till "erfarenhet" utan att kolla upp det
[ ] Människorna på Starbucks vet vem du är
[ ] Din favoritmat är hämtmat
[ ] Det första du gör på morgonen är att få i dig coffein
[x] Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver
[ ] Du förstår politiska skämt första gången de sägs
[x] Du kan skriva snabbt
totalt: 3


[x] Du har förstått att vädret ändras för varje timme
[x] Dina enda vänner är från din arbetsplats
[x] Du har varit på ett tupperwear party
[x] Du har förstått att ingen tar dig seriöst så länge du inte är över 25 och har ett fast jobb
[ ] Du har fler räkningar än du kan betala
[x] De flesta av dina vänner är äldre än du
[x] Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten
[x] Du använder internet varje dag
[x] Din garderob har inte rensats på ett tag
[x] Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta
total: 9

= 29

 
 
Emma

Emma

1 december 2008 20:01

Du var en gamling du ;)

http://godisflickan.blogg.se

 
I am Me

I am Me

2 december 2008 19:56

"När du säger att du ska göra något så gör du det" Hm....
Vad sägs om: "Nej, nu måste vi sluta prata för jag ska gå och gör (något). 15 senare... Nej, nu måste vi verkligen sluta prata... 30 min senare... Nej, är klockan så mycket. Nu kommar jag ju inte att hinna att göra det..."

http://iamme.bloggagratis.se

 
Sahara

Sahara

3 december 2008 16:20

Till Therése
Du ska inte säga nåt, jag har ett undantag, det är när jag pratar i telefon med dig=ditt fel! XD...
"kommer ihåg att vattna blommorna" jo tjenare, dra den där om rödluvan också...

http://saharathequeen.bloggagratis.se

 
sara

sara

3 december 2008 16:38

det var ju du som sa det igår

http://saharathequeen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 22 september 2009 22:13


   Jag såg denna tävling och blev överlycklig att man kan vinna två glas ur min favoritserie ...

Av Sara - 16 september 2009 23:06

Hostel No. 8, London En något överförfriskad kille och en tjej ~25 står och pratar. De verkar ha träffat varandra genom att båda vara gäster på vandrarhemmet.Kille 1: So where are you from?Tjej 1: I'm from Sweden.Killen granskar tjejen en stund.Kil...

Av Sara - 28 augusti 2009 23:30

Buss Ljusdal - Hudiksvall En kille ~20 går fram till busschauffören.Killen: Ursäkta, hinner jag gå ut och pinka på nästa hållplats?Busschauffören: Nej! Det här är ingen jävla pissbuss!Killen (skriker väldigt irriterat): Nä, det är en jävla skitbuss! ...

Av Sara - 19 augusti 2009 23:31

Bänk, Helsingör Två tjejer ~17, sitter och diskuterar skolan.Tjej 1: Men vadå? Fick du hem en sån lapp från CSN?Tjej 2: Nej, jag fick aldrig det!Tjej 1 (upprört): Neej, inte jag heller! Och jag hade ändå… typ… ja, mer än 100% frånvaro.T...

Av Sara - 19 augusti 2009 22:16

Det visste ni inte om Dunderhonung ;)   http://sv.wikipedia.org/wiki/Dunderhonung ...

Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards