Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Sara - 10 januari 2009 15:42

Pendeltåg mellan Stockholm och Bålsta

Två tjejer ~17 sitter och pratar på tåget som är ganska tomt.
Tjej 1: Men asså när han frågade mig om vi skulle ha sex så höll jag på att dööö!
Tjej 2: Men vadå? Ville du inte?
Tjej 1: Jo så klart, men asså man frågar ju inte om man vill ha sex, man bara har sex ju!
Tjej 2 (viskar ganska odiskret): Schhh, tänkt om det finns några katoliker eller så här. Asså de kanske blir arga om vi snackar om sex, det är ju typ privat.
Tjej 1: Mäh, vi kan ju låtsas att vi snackar om siffran!

Av Sara - 10 januari 2009 15:29

Gröna linjen mot Hässelby strand, Stockholm

Två tjejer ~18 sitter mittemot varandra och pratar. Samtidigt håller de på med sina mobiler.
Tjej 1: Skulle du åka till Hötorget eller?
Tjej 2: Ja, hon bara: "kom hit så går vi på stan och kollar rean".
Tjej 1: Okej, men kan vi lyssna på musik så länge? Jag ska ju åka längre än du. Så kan vi säga "hej då" redan nu typ? Jag bara måste höra den här nya skivan jag laddade ned idag.
Tjej 2: Visst, hej då!
Tjej 1: Hej då, vi hörs i morgon eller något!
Båda tar på sig sina hörlurar. De sitter fortfarande mittemot varandra men är tysta och lyssnar på musik i fem stationer till då Tjej 2 går av utan att säga ett ljud till sin kompis.

Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards