Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Sara - 4 januari 2009 19:34

Ni kom kanske ihåg att jag skrev hur sjuk jag var innan nyår? På nyårsdagen fick jag i alla fall rösten tillbaka och orken räckte till nästan hela dagen.

Det blev inte till att spilla någon mer tid på att vara sjuk, nej, på fredag hoppade jag på bussen upp till Umeå. Skulle träffa några vänner, shoppa och gå och se Twilight på bio, den var jättebra! :D Ett varmt leende spreds sig genom kroppen och under hela filmen infanns sig en känsla av lycka. Ni kanske tycker att det är lite löjligt att beskriva en film på det viset, men för mig blev vistelsen i Umeå ett behövligt ljus i tillvaron.

Köpte dock inte så mycket, brukar ha flera påsar med mig när jag varit i Ume, men det var så väldigt kallt och jag var inte på nåt stort shopping humör. Sammanfattningsvis blev det en två händelserika dagar och jag åkte hem väldigt trött men ändå nöjd. Ni kan läsa lite mer om vad vi gjorde på Emmas blogg.

Av Sara - 4 januari 2009 19:00

Buss "Polstjärnan" mot Luleå

Tjej ~14 (ringer någon på mobilen): Hallå? Alltså det är någon som är otroligt lik dig i sätet bakom mig, hon ser ut och vara lika gammal också!
Tystnad.
Tjejen: Men jag kan inte fota hon, hon sover ju.
Man hör den andra personen i telefonen skrika något om att det är därför hon ska fota.
Tjejen: Ok, jag fotar hon snart. Jag trodde det var du först, tänk vad sjukt om hon också heter Sofia!
Kort paus.
Tjejen: Men jag vågar inte fråga hon, då vaknar hon ju!
"Sovande" tjejen bakom: Gör dig inte besväret, jag heter inte Sofia…
Tjejen (drygt och på knackig engelska): Mind your own business!


Cred: Flickan i sätet framför

Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards