Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

En tripp norrut

Av Sara - 4 januari 2009 19:34

Ni kom kanske ihåg att jag skrev hur sjuk jag var innan nyår? På nyårsdagen fick jag i alla fall rösten tillbaka och orken räckte till nästan hela dagen.

Det blev inte till att spilla någon mer tid på att vara sjuk, nej, på fredag hoppade jag på bussen upp till Umeå. Skulle träffa några vänner, shoppa och gå och se Twilight på bio, den var jättebra! :D Ett varmt leende spreds sig genom kroppen och under hela filmen infanns sig en känsla av lycka. Ni kanske tycker att det är lite löjligt att beskriva en film på det viset, men för mig blev vistelsen i Umeå ett behövligt ljus i tillvaron.

Köpte dock inte så mycket, brukar ha flera påsar med mig när jag varit i Ume, men det var så väldigt kallt och jag var inte på nåt stort shopping humör. Sammanfattningsvis blev det en två händelserika dagar och jag åkte hem väldigt trött men ändå nöjd. Ni kan läsa lite mer om vad vi gjorde på Emmas blogg.

 
 
Therése

Therése

5 januari 2009 00:12

Mitt besök då? Var inte jag också ett "ljus i tillvaron" när jag höll dig sällskap medans jag pratade för mig själv och riskerade att bli smittad och på så sätt mer sjul?? :(

:p

http://iamme.bloggagratis.se

 
Sahara

Sahara

5 januari 2009 19:24

Klart att det var! Men jag bara antar att du vet hur mkt jag uppskattar dig :) Men jag hade inte riktigt tid att sitta och blogga just då :P
Men ärligt talat kommer jag inte ens ihåg vilken dag det var du var här, dagarna liksom bara flyter ihop och sen är lovet slut på nåt vis :S

http://saharathequeen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 22 september 2009 22:13


   Jag såg denna tävling och blev överlycklig att man kan vinna två glas ur min favoritserie ...

Av Sara - 16 september 2009 23:06

Hostel No. 8, London En något överförfriskad kille och en tjej ~25 står och pratar. De verkar ha träffat varandra genom att båda vara gäster på vandrarhemmet.Kille 1: So where are you from?Tjej 1: I'm from Sweden.Killen granskar tjejen en stund.Kil...

Av Sara - 28 augusti 2009 23:30

Buss Ljusdal - Hudiksvall En kille ~20 går fram till busschauffören.Killen: Ursäkta, hinner jag gå ut och pinka på nästa hållplats?Busschauffören: Nej! Det här är ingen jävla pissbuss!Killen (skriker väldigt irriterat): Nä, det är en jävla skitbuss! ...

Av Sara - 19 augusti 2009 23:31

Bänk, Helsingör Två tjejer ~17, sitter och diskuterar skolan.Tjej 1: Men vadå? Fick du hem en sån lapp från CSN?Tjej 2: Nej, jag fick aldrig det!Tjej 1 (upprört): Neej, inte jag heller! Och jag hade ändå… typ… ja, mer än 100% frånvaro.T...

Av Sara - 19 augusti 2009 22:16

Det visste ni inte om Dunderhonung ;)   http://sv.wikipedia.org/wiki/Dunderhonung ...

Presentation

Omröstning

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
 Ingeting speciellt
 Vara med familjen
 Hitta på något med kompisarna
 Göra något romantiskt med pojk-/flickvännen
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards